Wednesday, April 01, 2009

Médiainvázió, avagy mindenki volt fiatal

és bohó. Családi képek keresésével és indexelésével múlattam az időmet (illetve adatbázisok keresésével) amikor is belefutottam egy 2003-as Rádiókabaré válogatásba. A régen elhagyott 1973-as VOLÁN klub-os Hofi felvétel és egyéb kabarécsütörtök mellett valami a kezembe akadott. Az egyik file a "riport" címet viselte, és meglepődve tapasztaltam amikor belehallgattam, hogy egy ismerős csóka vatyerászik rajta valamit.
Hát nézzükcsak meg közelebbről... 2003-as önmagam az oklevelet mutogatva
Alapvetősen azt az elvet vallom, hogy ha az ember nem tud röhögni magán akkor nincs humorérzéke. Hát megmondom a riport alatt sokszor elsomolyodtam, hiába az ember fiatalon sokmindent nem tud :D
Mindenesetre akkor - is meg ma is - ezt egy nagyon nagy megtiszteltetésnek tartom, és nem szeretném elhallgatni, Dr. Mahunka Sándor és Csuzdi Csaba nevét sem, akik nagymértékben járultak hozzá (tanácsaikkal, támogatásukkal), hogy ezt a díjat megkapjam. Mindenesetre a poszt nem a díjról kívánna szólni (akit érdekel majd kattint ide), mindössze egy poros file bemutatása volt a cél  a pábliknak (volt még egy Delta riportom is ami valahol VHSen az is megvan), illetve egy 5 perce természetfilmnek voltam forgatókönyvírója, szakértője és egyetlen emberi főszereplője. Amint ezek digitális verziói meglesznek szigorúan fun jelleggel megosztom ezt is veletek. Végülis ezér1 vóna a blog vagy mi.
Szóval leht kattyintani és somolyogni ez vótam 6 éve (majdnem napra pontosan). Akkor még nem ismertem egyetlen MP-st sem (még Fincével is csak fél évvel később ismerkedtem meg. Nyugodtan lehet kommentolni is de aki a kappanhangom kritizálná az előbb hallgassa meg a saját hangját digitálisan rögzítve... Koroknay Pityu nem ér.
Kicsit várjatok míg a puffer feltölt (kis szürke csík végigszalad) mert a szerver nem kapkodós.

No comments: