Monday, September 13, 2010

Sierra

Tudom magamrol, hogy lusta vagyok, de keptelen voltam idot szakitani, hogy rendesen beszamoljak a dologrol. Szoban hamarabb vegeztunk volna. Mindenesetre az utazast lehetove tevo Chris, bar szepen le is papirozta ahogy kell, erdemes megnezni es elovasni a blogjat. THANK YOU CHRIS FOR THE NICE TRIP

Raadasul jofejsegbol, meg le is fotozott ahogy nagyjabol 2768m magasan egetem magam a napon, es fotozgatom ezt a gyonyoru pokot.

Chris Grinter fotojaChris Grinter fotojaChris Grinter fotoja

Chris Grinter fotoja

Szuts Tamas fotoja
Szuts Tamas fotoja
Szuts Tamas fotoja
Szuts Tamas fotoja
Szuts Tamas fotoja
Szuts Tamas fotoja

4 comments:

Anonymous said...

Glad you enjoyed it! We'll have to plot some more camping as soon as possible.

Fince said...

És ezt csak így félkézzel - csípőből, mindenféle speckó világítás nélkül (mondjuk a fehér ponyva/lepedő derít rendeset, de akkor is...)???

Fotóztam már ugrópókot, de engem kivett az észből, könnyen igazi türelemjátékká fajulhat a dolog....

Grat a képekhez ;)!

Szűts Tamás said...

Hat volt azert hutotaska, ahol egy 5 perces behutes utan majd egy percig nyugton volt az allat, de tekintve, hogy a tuzo napon toltuk nagyjabol az effekt oda is lett ezutan...

En 1000%ig biztos vagyok benne, hogy ha a keresoben egyszer is meglattad volna ezt a pokot, eljatszottal volna te is vele egy orat, csakhogy legyen 5 jo keped :)

Durvan 200 kepet lottem ebbol talan 25-30 ott fokuszalt ahol kell, a tobbi kuka. A belteri fotozas az most mar 70% eredmenyez technikailag jo kepeket, de terepen ez nem egy nyero dolog.

Egy ido utan a biztonsagi koteleivel frankon beszotte a sziklat ugyhogy viszonlag nyugodt maradt... Ma megprobalok csajozos kepeket is feltenni.

Fince said...

Most esett le...

Gyanús vagy nekem, hogy valójában a feltámadt Cyriopagopus paganus halotti leplét fotózgatod:)))

"Tarde venientibus in ossa"

F