Thursday, July 16, 2009

Kedves fiúk és lányok

Tegnap mint már említettem, Sorennél jártam grillezés céljából. Rengeteg élménnyel és egy gáláns ajándékkal egy borneói feketével értem haza. A vele készült interjú az első kétnyelvű poszt lesz, ezért azt most nem vállaltam, éjjel kettőig ment tegnap a rajcsúr.

Egy előételes kóstoló látható. Aki akar kodakolhat a hozzászólásokban.

Update. Felkerültek a fajnevek, illetve néhány kép a borneói feketéről. A címekben a PTN = Pet Trade Name, vagyis kereskedelmi forgalmi név. Javasolnám az ilyen irányú használatot, nehogy belekeveredjen az emberfia, mint egyszeri ember az avi-kulába.

9 comments:

Fince said...

Ugyanazon a napon találkozni a hobbi legaljával és a csúcsával érdekes trip lehet...

Kodak: Nem sok képet láttam eddig róla, madárpókos kultúrtörténeti érdekesség, ez úgy van, ezt a képet is elkérem majd-mert az enyém sub még, jó, jó, ez lehullott nálam, ez nagyon vaddisznó, hmz így ezt ebben a formában nem láttam még, ezzel meg még mindig lehet vagizni...

Zoltán said...

Ugyanazon a napon találkozni a hobbi legaljával és a csúcsával érdekes trip lehet...

:D

Søren pókos helyiségében körülbelül úgy éreztem volna magam, mint kisgyerek a játékboltban. Nagyon jók lettek a képek, párat már privátban megkodakoltam. A Coremiocnemis sp. "Fraser's Hill" igen pofás. :)

Z

Peter said...

Hallo Siler,

A képek nekem is tetszenek "egy ázsiai bemutató :-)" mégis azt hiszem kell egy hülyeséget kérdeznem.
Mi az hogy kodakolni?
Ü
P

rockermaty said...

Szia Peter!

Képről való fajmeghatározást jelent, amit ugyebár az esetek jelentős hányadában helytelenítenek a szakemberek. Véleményem szerint nagyon helyesen.

üdv: rockermaty

Szűts Tamás said...

Thnx, Rockermaty jólmondja, Ray Gabriel ugyanezt PENTAX-onómiának hívja (mint megtudtam).
Fince pláne tudja, de nyílt titok, hogy Mygalók felé szándékoltan tartok 3 lépés távot. Ennek ellenére, mintegy másfél órán keresztül csattogott a gép (22:00-23:00ig) mintegy 200 képet toltam, és hát eufória volt a köbön. Olyan állatok melyeket csak hírből vagy úgy sem ott dobozokban hát fantasztikus. Mindemellé egy olyan arc mint a Soren, akitől most is tanultam pár új dolgot, hát ja... durvinyek volt. Soren a madárpókozáshoz való hozzáállása (bár erre Mon is van példa) külön repotageban kerül bemutatásra angol és magyar nyelven. Ha kapok segítséget akkor németül is :P

Koka said...

Nos én nem vok, nagy ázsiai madárpók rajongó,de igy egyben egy ilyen gyüjtemény gyönyörü,föleg élöben lehetett az.Kodakkolni tudnék de nem ismerem fel mindet.

A német nyelvü forditást meg tudom oldani! Szívesen besegitek, bár nem tom milyen határidövel, de ha más jelentkezö is van akkor a felezhetünk is.

Yareus said...

szia Tamás. kellemes kis beszámoló, az utóbbi pár nap anyagával együtt. szóval maxi grat csak így tovább.
y

Szűts Tamás said...

Köszi a hozzászólásokat (bocs, hogy csak most reagálok, de akkorára nőtt az egóm emiatt, hogy mostanra tudtuk megbontani a falat annyira, hogy beférjek).

Tettem fel 3 képet Freyáról (mivel csak 1 MPm van ezért ez még belefér), a Borneo blackről, helyre kis nősti, ezért megint előre tettem a bejegyzést.
Új bejegyzés vasárnap 11kor.

Szűts Tamás said...

Mégvalami, tessék megvárni (lassabb kapcsolat esetén) míg teljesen betölt az oldal, a diavetítés csak úgy indul ugyanis)