Monday, October 27, 2008

VILÁGREKORD!

Sokszor keresnek meg azzal, hogy segítsek bizonyos cikkekhez hozzájutni. Mikor így mikor úgy... bár mostanában az a divat, hogy amikor leírom a féloldalas levelet, a kérdező látván a nehézségeket, még megköszönni is elfelejti a választ. De nézzük is mi kell egy Bertani 2001 beszerzéséhez ami nekem 3.5 nap alatt sikerült. Zéróról. Kattints ha érdekel hogyan. Egyéb origóból a Bertani 2001re terelődött a figyelem újfennt. És joggal. Remek munka. Mérföldkő. Jó munka. satöbbi.
Rá lehet keresni a neten, a címén kívül kevés konkrét dolog lesz.
A megoldás a használtkönyvkereskedés, más nevén antikvárium. On-line. Nyilván nem a magyart érdemes böngészni, és a külföldiek közül a legnagyobb:

az Abebooks

Katt a képre.
Lehet keresni előre hátra jobbra balra. Csütörtök éjjel (mikor választ irtam amit talán nem is kellett volna), rákerestem Bertani 2001-s munkájára: (mivel ez most nulla találatot ad, ezért Schmidt és Vogelspinnen szavakat adtam meg)


Meg Gerschman-ét


Nos akkor egy Bertani munka figyelt valahol Németországban. Kosárba be, kifizetés dombornyomásos kártyával, és ma 10:00kor a kezemben is volt.
Üdv:
s

1 comment:

T-boy said...

Sziasztok! Írtam ismét E-mail Siler, remélem ez már célba ér...
Üdv: T-boy