Saturday, August 22, 2009

Søren féle Kodak fejtvény

Mint – az elmúlt héten velem kapcsolatot teremteni próbálók között – ismeretes, egy hét múlva hazaköltözöm. Annyi időm még éppencsakhogy volt, hogy egy Sørenhez tett – búcsú látogatást megejtsek (mivel valóban nó időm ezért nem diavetítős a képsorozat sem). Na meg egy kis bevásárlási célzat is volt. Végül megint nem vettem magamnak semmit.

Néhány képet kodakjelleggel meg lehet tippelni, akinek van kedve, de vigyázat vannak itt most furmányosak is. Klikkelj ha érdekelnek szép madárpókok ;)

Poecilotheriából (mit Søren csak számunkra vicces módon Poec – ejtsd Póknak hív) most lőttem 5öt (kedvelem, mert dekoratív fajok vannak itt, ugyanakkor technikailag nehezek sajnos) de a többi 7 kép között is találtok csini pókokat. Tessék tippelni 2 hét múlva jelentkezem, a megoldásokkal.

 Poci5 poci4 poci3 poci2 poci1 csstrom  fe  png orh yx xy

8 comments:

Zoltán said...

Nagyon jó képek lettek, a pókok közül az afrikai versenyző tetszik. ;-)

Z.

Yareus said...

szép fotók, élmény lehet ilyen szintű "hobbystánál" vendégeskedni.
nálam a subfusca a befutó:P
Y

mimulus said...

Gratulálok, nagyon szuper képek! Kár hogy csak ilyen kis méretben lehet sasolni őket ;)
üdv: mimulus

mimulus said...

Ja nekem Encyocratella olivacea tetszik! Remélem az, mert annak látom :D

Fince said...

Haliahw!

Jó kis post! Köszi a képeket! Jelen pilla nem sok helyen lehet látni képet a neten P.e.-ről vagy az O.c.-ról:)

Szűts Tamás said...

Mindenkinek köszi!
@mimulus: sajnos az Encyocratella-t nem tudtam lefotózni technikai okok miatt. Szerintem a Stromatopelma-val kevered
@Fince: tegnap itt volt Soren egy 5 órás brainstormingra, szerinte ez a legjobb kép a Ph. e.ről a neten jelenleg.

Durva ez a karaktercsoport amit felfedezett, vedléseket prepkóztunk majd 2 órán keresztül szal nagyon jól csinálja a dolgot.

Sandrobase said...

Ezt akkor rendesen benéztem! Igazad van!

Sulky said...

Helló!

Nagyon szépek a képek!
Gratula!